puma
Meny:

Námorná doprava & Vracia

Přečtěte si prosím následující podmínky informaci dříve, než svou objednávku. Náš servisní tým bude poskytovat po-prodejní servis v souladu s těmito podmínkami, pokud je schválena vaše transakce.

Lodní doprava

Používáme mezinárodní expresní služby pro všechny mezinárodní dodávky. Objednávky jsou obvykle odesílány do 1-2 pracovní den od data objednávky, náš servisní tým poskytovat sledovací číslo pro sledování on-line ihned po odesláním zboží. Obvykle budeme dodávat položku USPS.EMS, které potřebují 5-7 pracovních dnů.

sledování

Náš servisní tým bude e-mailem zákazníkovi sledování ne. Spolu s místem, kde mohou sledovat jejich pořadí poté, co byla odeslána objednávka. Dovolujeme si Vás upozornit kupujícího kontrolovat své e-maily nebo stavu přepravního jejich pořadí čas od času, a obraťte se na místní poštu, pokud jsou k dispozici. Pokud je balíček byl k nám vrací kvůli nikomu podepisující za to, nebudeme akceptovat vrácení peněz na to. V případě, že zákazník přesto chcete vrácenou objednávku, pak jsou zodpovědní za reshipped nákladní dopravy, která je závislá na hmotnosti zboží.

Zrušení & Modifikace

Chcete-li zrušit svou objednávku, odeslat okamžitě napište nám. V případě zrušení objednávky a upravovat jsou přijímány do 5 hodin POUZE. 10% storno poplatek vztahuje. Odeslané objednávky nemůže být zrušen.

Vyměnit a vracení peněz

1. Chcete-li vyměnit / vrátit produkty, kontaktujte nás do 7 dnů po jeho obdržení, a informovat nás důvod pro návrat. Lze-li zboží vyměněny za okolností un-použité a v původním stavu se všemi originálním balení a etiket, můžeme nahradit výrobky. Pokud existují vážné problémy s kvalitou potřebovat náhradu, prosím, laskavě nám ukazují některé obrazy stvrzenky pro expresní doručení a výrobky, které mohou odrážet vady.

2. Pokud byly produkty poškozeny lidské činnosti nebo vnějších faktorů, nebudeme akceptovat návrat, a my se nevracíme k vám.

3. Před vrácením zboží, prosím, zeptejte se nás na zpáteční adresu. Byla-li zásilka ztratila kvůli nesprávné adrese bychom nenahradí vaši objednávku nic víc. Pokud vaše objednávka se k nám vrací kvůli nesprávnou adresu nebo nikdo znamení pro něj nebudeme nabízet plné výši. A co víc, budeme uspořádat dosílky poté, co obdržíme vrácené zboží a vy byste měli platit za příplatek. Důrazně doporučujeme, abyste se rozhodli sledovatelné poštovní nebo kurýrní službu, takže můžeme sledovat zásilky online. A co víc, měřicí informace budou důkazem našeho času na zpětné přepravy.

4. Nebudeme nabízet plnou náhradu, pokud odmítne podepsat na pozemku o účelu kromě bychom dosáhnout dohody. Až obdržíme výnosy, vrátíme vám ale nezahrnuje poštovné. Pokud nechcete dostávat žádné informace o sledování vašeho balíčku po 25 dnech, budeme vás vrátí v plné výši.

Máte-li jakékoli dotazy této politiky, prosím, kontaktujte nás.
Späť
Vaša IP adresa je: 54.90.237.148